zondag 13 november 2011

Making of 'Stars'

Al een tijdje had ik weer zin om met bijenwaskrijt
vormen opgezet
en ecoline aan de gang te gaan.
Vanmiddag vond ik de tijd en rust om ermee aan
de gang te gaan. De combinatie van bijenwaskrijt
en ecoline vind ik zo mooi! Zo boeiend om te zien
hoe de ecoline  juist niet pakt op het bijenwaskrijt.
Van tevoren had ik eigenlijk geen idee was het zou
worden, maar dat de kleuren weer mochten knallen
is wel duidelijk uit het eindresultaat.
Ik heb het 'Stars' genoemd. De derde foto is een
beetje blauwig, dat komt door de flits van mijn camera.
De laatste foto, voorzien van een frame in Picnic,
komt het beste overeen met het origineel.
omgeving kleur gegeven
omgeving met ecoline



 
'Stars', 50 x 70 cm, bijenwaskrijt en ecoline, nov 2011











Geen opmerkingen:

Een reactie posten