woensdag 1 februari 2012

Katten en (voorproefje) Valentijn



Vandaag hebben we de gestapelde katten afgemaakt en al wat voorwerk verricht voor het thema Valentijn waar we volgende week mee verder gaan. 
Het was weer dolle pret en Wesley moet echt af en toe de mond gesnoerd worden.  "Schrijf je verhaal maar op", zei ik tegen hem "dan plaats ik dat bij jouw tekening op mijn blog" (Nou moet ik even vermelden dat Wesley altijd hele verhalen heeft bij zijn tekeningen en zelfs een eigen stripheld heeft ontworpen, die in veel van zijn strips voorkomen) Dus, er is een heel leuk verhaal te lezen bij de tekening van Wesley. Veel kijk- en leesplezier!






Marijn is nog druk bezig, hopelijk komt deze volgende week af.

 
Dit mailtje 
ontving ik van Wesley:
 
Hallo Ellen.
Hier is het verhaal bij mijn tekening.

Bij de katten in het huis Katerina gaat er altijd weer een vaas kapot.
En de katten staan vaak op elkaar om de muizen op de plank tweede te pakken.
Maar ze hebben niet door dat er op de eerste plank muizen onder de boeken zitten.
De vierde kat van de rij op de linker rij springt, weg maar hij heeft niet door dat er iemand op zij rug zit.
Die valt er bijna af en hij is kotsmisselijk en hij heeft blauwe pukkels!
En de bovenste kat van de rechter rij springt naar een muis op de bovenste bovenste plank.
Maar hij valt naar beneden.
Maar zijn lifter die kan er wel komen.
De onderste kat van de linker kant is ziek.
Hij heeft het blauwe katten virus.
Maar hij ziet een lekkere muis op de oranje kat van de rechter rij.
Het is daar gewoon weer een vrolijke boel.
Einde.

Voorproefje Valentijn, volgende week volgt hier meer over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten