vrijdag 3 januari 2014

Dutch Zentangle Swappers

Er is een nieuwe swap-groep voor Nederlandse tanglers geboren: 

Dutch Zentangle Swappers.













Het thema van de eerst set kaarten (3 1/2 inch x 2 1/2 inch)is: organische tangles met kleuren zwart, wit en groen. Als je geïnteresseerd bent en je wilt je aanmelden om mee te doen, mail me dan even (eaj_wolters@hotmail.com), dan zorg ik dat je een wervingsmail ontvangt met alle bijzonderheden over deze nieuwe groep.

!!! DOE MEE EN HELP DEZE GROEP GROTER GROEIEN :-)




1 opmerking:

  1. Hey Ellen.. heb de groep ook gevonden via-via (email Magda < Carmela < Annemarie).. en ben nu lid maar kan nog geen berichten plaatsen.. mijn emailadres moet nog geverifieerd worden maar dat heb ik al driemaal gedaan.. dus even afwachten tot morgen.. de administratiemolen draait soms langzaam hé! :D.. we komen mekaar daar wel tegen!.. ik zit hier te lachen met je GGG-zinnetje!.. zoiets als "de kat krabt de krollen van de trap" :D

    BeantwoordenVerwijderen