woensdag 25 januari 2012

Gestapelde Katten / Stacked Cats

Vandaag heb ik met de kinderen gestapelde katten getekend, met, voor velen, een nieuw materiaal: aquarelpotloden. 
Ik kwam op het idee door een tekening die ik van een van mijn cursisten kreeg te combineren met een 'opdracht' op Lineweaving.com (gestapelde tangles/stacked tangles).  
Volgende week gaan we ermee verder, maar je kunt nu al zien dat ze weer heel erg leuk worden. 
gekregen van Simone :-)
Het is zo leuk te zien hoe de kinderen mijn opdrachten oppakken en verder uitwerken. 





En de verhalen die loskwamen tijdens het tekenen toen er eenmaal muizen aan te pas kwamen ! Dolle pret, hè Wesley? ;-) 



Simones muis :-)





Hieronder foto's van werk in uitvoering en het voorlopig resultaat:






het voorbeeld: ingekleurd met kleurpotloden




Geen opmerkingen:

Een reactie posten