woensdag 5 september 2012

Terug van vakantie!!! - Nieuw patroon / I am back!!! - New Pattern

luuk bij een waterval

C'est moi, climbing
Frankrijk was heerlijk en eigenlijk moesten we weer te snel aan de gang met de alledaagse gebeurtenissen: werk, school, sportvereniging, huishouden.
We zijn twee weken in de Jura geweest en hebben van alles gedaan:  zwemmen, wandelingen, gevaarlijke klimpartijen, stadjes bezocht, tafeltennissen, kanoën, lezen. Twee boeken heb ik uitgelezen en he-le-maal niet getekend. Kun je je dat voorstellen? Ik en niet tekenen?
Hoogste tijd om dat in te halen. Ik ben druk bezig met de ATC-swaps van Lineweaving, de 3D-ATC's en Edgers ATC's.

Toen ik vanmorgen met Tico, onze hond, ging wandelen zag ik deze zaadjes op de grond liggen..... TADA!!!!
Een nieuw tanglepatroon met een simpele naam: C'ds. Hoe deze te tekenen, scroll even naar beneden daar vind je hem.

VEEL PLEZIER MET ONTDEKKEN!!!

France was wonderful and we had to get back to the usual things like work, school, sports, household, too quickly. 
We have been for two weeks in de Jura/France, camping and did very much: swimming, walks, towns visited, table tennis, canoeing, reading. Two books I have finished and haven't drawn. Can you imagine that? Me not drawing? I am eager to start again. Past two days I have been working on the swaps I join at Lineweaving: 3D ATC's (BIG FUN!!!!), and Edgers (haven't start that one yet). Below my first card:


On my walk with Tico, our dog, I saw these seeds on the ground... TADA!!!!
A new pattern simply named: C'ds. How to draw: scroll down and you will find it.

HAVE FUN EXPLOIRING THIS ONE!!!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten