zondag 13 mei 2012

MOEDERDAG 2012







Eindelijk mag ik posten wat ik de afgelopen 3 woensdagmiddagen met de kids voor moederdag heb gemaakt. Degelijk beschilderde bloempotten. Ze zijn stuk voor stuk allemaal heel fleurig geworden en het plantje erbij maakt het helemaal af. Moeders: ik hoop dat jullie er allemaal blij mee waren. Wij hebben met z'n allen veel plezier beleefd aan het maken ervan en dank met name aan Wesley voor het '"moederalarm" slaan als de moeders de kids kwamen ophalen :-) en alles heel snel verstopt moest worden.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Ellen Het kunstwerkje van Simone is heel erg mooi geworden. Ik geniet van het mooie handmade flowerpotje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik blij om Korina: veel plezier ermee! groetjes Ellen

      Verwijderen