zondag 20 mei 2012

NIEUW - NEW - NIEUW - NEW

NIEUW - NEW - NIEUW - NEW - NIEUW - NEW - NIEUW

Beste bezoekers,
Al een tijdje bied ik sjablonen aan op de pagina KLEUREN EN TANGLEN die jullie zelf kunnen printen en verder kunnen bewerken. Ik ben inmiddels heel erg benieuwd wat jullie gemaakt hebben van deze sjablonen. Vanaf heden kunnen jullie op de pagina Van mijn bezoekers/From my visitors, de link naar jullie eigen webblog plaatsen, maar alleen als jullie gebruik hebben gemaakt van de sjablonen die ik aanbied.

Dear visitors,
For a while now I am posting templates on the page KLEUREN EN TANGLEN, for you visitors to print and embellish. I am very curious what you've made of these templates. From now on you can post your link to your blog on page Van mijn bezoekers/From my visitors, but only if you've created something with the templates I offer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten