woensdag 18 juli 2012

Piece of cake....

Vandaag de laatste tekenles voor de vakantie met de kinderen. Jammer dat het weer niet mee zat en het erg vochtig was buiten; onze tekening buiten op de stoep moet nog even op zich laten wachten. 
Voor deze laatste les had ik een gezamenlijke mandala op het programma staan. Ik liet de kinderen de keuze: elkaar spiegelen, zodat elk deel van de mandala ongeveer hetzelfde zou worden of: ieder voor zich een taartpunt tekenen. We kozen voor het laatste. 
Aan het eind deed ik een kleine ruiling en zo kreeg iedereen een taartpunt van een ander: heel verrassend. De ATC zomervakantie kaartjes werden meegegeven met een kleine verrassing van mij.
Een lol dat we hebben gehad en gelachen dat we hebben!!! Hier het resultaat. 

MARJOLEIN, LINDSAY, CHEYENNE, SIMONE EN WESLEY: 
IK BEN SUPERTROTS OP JULLIE. 
JULLIE ZIJN STUK VOOR STUK WARE KUNSTENAARS.

IK WENS JULLIE ALLEMAAL EEN HEEL GEZELLIGE, VROLIJKE ZONNIGE ZOMERVAKANTIE. RUST MAAR LEKKER UIT ALLEMAAL!
IK ZIE JULLIE ALLEMAAL WEER OP WOENSDAG 5 SEPTEMBER (jeetje dat duur lang! :-))
LIEFS EN GROETJES, ELLEN 

Zo begonnen we.... blanko..... Scroll naar beneden om te zien hoe we tot het eindresultaat zijn gekomen....
 



















En zo eindigden we. De parten heel mooi ingetekend en gekleurd en ieder een part van iemand anders. Nóg een leuk kadootje voor de vakantie...

2 opmerkingen: